Wat ons project zo uniek maakt, is de manier waarop we samenwerken met alle marktpartijen en de gemeente. In plaats van onderlinge concurrentie, streven we naar een samenhang waarbij iedereen bijdraagt aan een gemeenschappelijk doel. Deze samenwerking resulteert in woningen en een leefomgeving waarin mensen aan een nieuw hoofdstuk in hun leven willen starten. Het is mooi dat wij daar een actieve bijdrage aan kunnen leveren, en dat doen we dan ook al bijna vier jaar met enorm veel plezier en passie.
In de loop van onze digitale marketingcampagnes hebben we mooie cijfers behaald. Onze zoekcampagnes zijn in anderhalf jaar tijd 31.617 keer vertoond, wat heeft geresulteerd in 10.319 clicks - een zeer respectabele CTR van 32,64%. Dit leidde tot 564 inschrijvingen die direct herleidbaar waren uit de campagne. Aanvankelijk was onze CPC €0,80, maar dankzij de sterke samenwerking en enkele strategische aanpassingen, daalde deze kosten naar gemiddeld slechts €0,13 per klik. De jarenlange inzet op samenwerking, branding en marketing heeft zijn vruchten afgeworpen. Dankzij effectieve strategieën hebben we een sterke marktpositie verworven en zijn we diepgeworteld in de harten en hoofden van onze doelgroep. Hierdoor is het nu mogelijk om zonder investeringen in advertentiebudgetten te werken. Aarlesche Erven heeft zich ontwikkeld tot een erkend merk en een bloeiende woonwijk waar bewoners volop genieten van het leven, de onderlinge verbondenheid en de prachtige omgeving.
Vorige week vrijdag (13-12-2024) hebben we weer eens met eigen ogen kunnen zien hoeveel er is bereikt in Aarlesche Erven. Tijdens een georganiseerd locatiebezoek hebben we niet alleen de voortgang kunnen aanschouwen, maar ook de sfeer kunnen proeven, ruiken en ervaren. Een welverdiend compliment aan alle bouwvakkers, ontwikkelaars, gemeentemedewerkers en andere betrokkenen: het resultaat is simpelweg verbluffend. Hoewel de impressies indrukwekkend zijn, doen ze nog steeds geen recht aan de werkelijkheid van het project. Voor dit bezoek hadden wij de Limburgse vlaai meegebracht, terwijl Heijmans zorgde voor een hartelijk ontvangst met warme koffie. Onder de deskundige begeleiding van Ruud Temme verkenden we de locatie. We bespraken diverse belangrijke thema’s, zoals 'de Wildernis', het bouw- en woonrijp maken van de grond, waterbeheer, de nieuwe schoollocatie en 'Den Dries'—een plek ontworpen voor alle leeftijden om te vertoeven, spelen, sporten en ontspannen. Ons bezoek werd afgesloten met een heerlijke lunch bij Koren Best, waarbij we gezamenlijk terugblikte op de afgelopen periode en elkaar alvast fijne feestdagen konden wensen!
Met meer dan 400 verkochte woningen en vele in ontwikkeling, kijken we uit naar de toekomst. Onze focus ligt op het voortzetten van effectieve gebiedscommunicatie en vastgoedcommunicatie om deze geweldige plek verder te ontwikkelen. Benieuwd naar deze mooie plek in Best?
Bezoek dan de website: https://aarlesche-erven.nl
Of klik hier om het project te bekijken